LUMINA FAPTELOR BUNE

Blog ortodox spre zidire sufleteasca

DOAMNE AJUTA !


Mulţi dintre noi i-am cerut ajutorul lui Dumnezeu când am avut necazuri sau probleme mari. De obicei acestea sunt mai rare, iar micile supărări sunt cele de care ne lovim in fiecare zi.
E oarecum obisnuit să strigi după Dumnezeu când eşti bolnav, când eşti într-o primejdie, când cel drag al tău suferă. Se întâmplă să se roage Domnului, la nevoie mare, şi cei care în viaţa lor nu au trecut pe la Biserică, dar în acele momente grele conştientizează că doar El îi mai poate ajuta, şi deodata încep să se roage.

Aşa cum spuneam, micile obstacole în viaţa sunt mult mai numeroase decât marile probleme, şi tocmai de aceea se cuvine să le abordăm în acelaşi fel ca şi pe cele mari, prin rugăciune.
 Dar dacă nu-mi iese treaba de ce să nu cer ajutorul? Chiar dacă eu ştiu să conduc foarte bine, de ce să nu cer ajutorul ?
“Doamne ajută”.
Chiar şi acum când scriu acest articol am nevoie de ajutorul lui Dumnezeu, pentru că deşi ştiu foarte bine ce vreau să zic totuşi nu-mi găsesc cuvintele, şi trebuie să-i cer ajutorul.
De fiecare data când urma să mă întâlnesc cu cineva şi aveam emoţii, ziceam:Doamne ajută să fie bine”. Când eram la un examen şi nu mi-aduceam aminte ceva deşi învăţasem bine ziceam: “Doamne adu-mi aminte că nu mai ştiu ce să scriu”.
Când pierd ceva prin casă şi nu găsesc, îmediat zic “Doamne unde e ? Ajută-mă să-l găsesc”.
Când fiica noastra pleaca la facultate şi nu e lângă mine zic: “ajut-o Doamne ”. Când urmează să lucrez la ceva îi zic: dă-mi Doamne spor la lucru şi ajută-mă să fac ce mi-am propus azi”.
Când soţia mea pleacă de acasă  zic: “Doamne ajut-o să se ducă şi să se-ntoarcă cu bine”.
Când văd o salvare trecând în grabă pe stradă zic: “Doamne ajută pe cel in neputinta si boala !”.
Când văd că unii se ceartă, sau se bat, când simt că celalt suferă şi eu nu pot să-l ajut îi cer Domnului asta.
Când simt ca nu mai pot  zic:Doamne  ajută-mă.AMIN

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu