LUMINA FAPTELOR BUNE

Blog ortodox spre zidire sufleteasca

OMULE ...CE AI FACUT CU VIATA TA PANA ACUM ???

Omule…ce ai facut cu viata ta pana acum?

Doamne, Doamne, dar de ce mi te arati abia acum, cand eu ma aflu la capatul ei de drum?
De ce te-ai ascuns mereu de mine, si nu mi-ai raspuns ca sa cred in Tine?
Omule, adu-ti aminte cand strigam dupa tine “cine are urechi de auzit să audă”!
Adu-ti aminte cati apostoli, mucenici, prooroci si sfinti am trimis ca sa Ma vesteasca.
Adu-ti aminte si de clopotele bisericilor care rasunau neobosit pe tot cuprinsul pamantului, ca sa vesteasca vesnicia.
Insa pe tine toate acestea te deranjau si ti-ai astupat urechile si mai mult, nevoind sa auzi despre Mine si despre imparatia Mea.
Si Omule, cum spui ca m-am ascuns de tine?
Eu, care te-am cercetat de nenumarate ori prin preotii Mei, iar tu fugeai necontenit de ei!?
Pe cine crezi ca vesteau preotii aceia pe care ti i-am trimis, asa nevrednici cum ziceai ca sunt?
Pe ei si pe ale lor?
Nu Omule, tu stii ca ei ma vesteau pe Mine.
Dar tu Omule te-ai ascuns de Mine, si m-ai scos din inima ta... Nu pentru ca nu aveai dovezi despre Mine...
Ci pentru ca nu ti-a placut ,ca am urat pacatul pe care tu-l iubeai.AMIN

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu