LUMINA FAPTELOR BUNE

Blog ortodox spre zidire sufleteasca

CEASUL VIETII - parintele CLEOPA


Mergem catre vesnicie toti. Daca nu-i azi, e maine, e poimaine, dar catre mormant mergem. Clipa de clipa. Am avut un ceas undeva, pe unde am trait eu.
Si avea o sonerie asa:"Groapa-groapa-groapa-groapa-groapa-groapa..."Asa suna el.
Si totdeauna imi aducea aminte de groapa. Am avut alt ceas, nu stiu dupa cati ani.
Acela nu zicea "groapa", zicea altfel:Indata-indata, indata-indata, indata-indata...". Si ceasul m-a invatat ca indata-indata plec...
Ca daca n-am uita groapa, mare fericire ar fi. Nu ne-am teme de groapa.Deloc!
Daca stim c-am pus in traista ce ne trebuie, hai la groapa! Ca viata-i dincolo de mormant, nu-i aici.
Aici e o inselaciune. N-ai vazut? Zilele lui ca umbra trec.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu