LUMINA FAPTELOR BUNE

Blog ortodox spre zidire sufleteasca

RUGACIUNE TALISMAN A SF.CRUCI


Doamne Atotputrenice care ai suferit pentru mine si pentru pacatele mele vina-mi in ajutor!
Sfanta Cruce a lui Iisus Hristos, indeparteaza de la mine orice primejdie orice arma taietoare!
Sfanta Cruce a lui Iisus Hristos, revarsa asupra mea tot binele.
Sfanta Cruce a lui Iisus Hristos fa sa ajungem pe calea mantuirii.
Sfanta Cruce a lui Iisus Hristos, departeaza de la mine atingerea mortii!

Sfanta Cruce a lui Iisus Hristos fii intreaga mea nadejde
Sfanta Cruce a lui Iisus Hristos, fa ca duhul rau sa fuga de la mine in vecii vecilor. Amin!

1 comentarii:

buna seara si multumesc enorm pentru ceea ce faceti,vroiam sa stiu,sa imi fie iertata nestiinta,
rugaciunea trebuie rostita sau si scrisa?

 

Trimiteți un comentariu