LUMINA FAPTELOR BUNE

Blog ortodox spre zidire sufleteasca

Cu ce Eu oare v-am gresit?

Cu ce Eu oare v-am gresit
Si ce-am facut sa va ranesc?
Ce rau Eu Insumi savarsesc -
Pe Cruce,-ntr-una pironit?


La usa inimilor bat
Si sa-Mi deschideti tot astept,
Si Mi se face rana-n piept
C-auzul vostru nu-l razbat.


Va ies in cale tuturor
La cate-o cumpana de drum:
M-or auzi - Imi zic - acum,
Atinsi de tainicul Meu dor.


Dar treceti tot nepasatori -
Ce poate, oare, insemna
Un Om cersind la poarta ta?
Dar El v-ar imparti comori...


Si inima Imi sfasiati,
Ca niciodata timp n-aveti
Oprindu-va, sa Ma vedeti -
Si-n zdrente, iar Ma lepadati.


Cu ce-am putut sa va gresesc,
De-ntoarceti spatele mereu
Chemarii Mele? Poate Eu
Sunt vinovat ca - va iubesc...

 sursa-Dianora Ioana

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu