LUMINA FAPTELOR BUNE

Blog ortodox spre zidire sufleteasca

CE VRETI SA VA FACA VOUA OAMENII ,FACETI SI VOI LOR ASEMENEA



Prin cuvintele: Precum voiti sa va faca voua oamenii, faceti si voi lor asemenea. Iata cat de mare adevar si cat de mare dreptate se gaseste aici.

Omule, vrei tu ca altul sa-ti fure lucrul tau? Sau sa te ocarasca, sau sa te necinsteasca, sau sa se razbune, sau sa-ti faca alt rau? Deci, daca nu vrei, nu fa nici tu la altul!
Eu nu vreau ca altul sa ma vorbeasca de rau; deci nu trebuie sa-l barfesc nici eu! Eu nu vreau ca altul sa ma dusmaneasca; deci nu trebuie sa-l dusmanesc nici eu! Eu nu vreau ca altul sa-mi fure din gradina mea sau din via mea; deci nu fur nici eu de la altul! Eu n-as vrea ca cineva pe copilul meu sa-l batjocoreasca in public; sa nu fac nici eu asa. Eu n-as vrea niciodata, cand ma duc undeva sa ma treaca cineva cu vederea, ci as vrea sa-mi zica buna ziua, sa ma cinsteasca si sa-mi dea atentie; deci sa fac si eu tot asa!
Iata masura dreapta pe care n-o poate tagadui nimeni; ce voiesc sa-mi faca altul, sa-i fac si eu lui si atunci se pastreaza calda toata dragostea de aproapele si dreptatea lui Dumnezeu.
Pe toti sa-i miluim, pe toti sa-i iertam pentru dragostea lui Hristos. AMIN!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu