LUMINA FAPTELOR BUNE

Blog ortodox spre zidire sufleteasca

RUGACIUNE PT CASATORIE



Doamne, ascultă puţina mea rugăciune pentru robul Tău (numele), şi nu mă lăsa fără răspuns. Tu ai rânduit ca bărbatul să lase pe tatăl său şi pe mama sa şi să se unească cu femeia sa şi să fie amândoi un trup. Tu ai binecuvântat nunta, arătând curăţia ei. Tu i-ai primit în Împărăţia Ta pe soţii care au dus o viaţă de evlavie, împlinind poruncile Tale şi crescându-şi urmaşii în frica Ta.

Rânduieşte-mi, Doamne, precum ştii, ca la vremea potrivită si eu robul tău (numele) să-mi întemeiez o familie. Ca nu cumva să trăiesc o viaţă de păcat, stând departe de nuntă. Să nu-mi întinez trupul cu patimile şi cu poftele, batjocorit fiind de diavol.
Ajuta-mă, Doamne, să-mi găsesc o soţie credincioasă, o soţie blândă, bună şi iubitoare, care să-mi fie cu adevărat sprijin şi alături de care să merg pe calea mântuirii.
Te rog, Doamne, vino în ajutorul meu , că numai Tu ştii ce e în adâncul inimilor oamenilor. Găseşte-mi Tu, Doamne, o soţie vrednică, alături de care să fac tot binele.
Dăruieşte-mi Tu, Doamne, să am parte de un cămin liniştit, de dragoste şi de înţelegere, ca să Te laud împreună cu toţi ai casei mele până la sfârşitul vieţii . Amin.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu