LUMINA FAPTELOR BUNE

Blog ortodox spre zidire sufleteasca

RUGACIUNE PT FEMEIA VADUVA


Doamne Dumnezeul meu! Placut-a voii Tale celei nepatrunse

de mintea omeneasca, sa iei la Tine pe sotul meu (numele).
Grea este crucea ce mi-ai dat s-o port! La cine insa voi cauta ajutor decat la Tine, Cel ce esti Aparatorul si Sprijinitorul
cel Atotputernic al vaduvelor si Parintele Cel Atotbun al orfa-
nilor?
Ajuta-mi ca unei neputincioase, hraneste-ma ca pe o sarmana, si ma intareste a face in toate voia Ta, cea sfanta.
Preabunule Stapane, pun toata increderea mea; asculta u-
milita mea rugaciune si-mi ajuta a spori in tot lucrul bun, folo-
sitor si bineplacut Tie.
Ajuta-mi Doamne Dumnezeule, a face intru toate voia Ta, pentru Unul-Nascut Fiul Tau, Domnul nostru Iisus Hristos cu Care impreuna bine esti cuvantat, cu prea iubitul, bunul si de viata Facatorul Tau Duh, acum si pururea si in vecii vecilor.
Amin

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu