LUMINA FAPTELOR BUNE

Blog ortodox spre zidire sufleteasca

COPILUL DIN SUFLETUL NOSTRU

Iisuse al meu, vin astazi la Tine. Lasa-ma, Doamne sa-mi ingrop fruntea si obrajii in poala vesmantului Tau. Primeste-ma sa-Ti multumesc pentru anii vietii mele care se implinesc de cand ai deschis ochii mei prima data in lumea aceasta.
Lasa-ma sa-Ti amintesc de copilul care Te cauta printre stele, de copilul care neintelegand ce este moartea trupeasca, Te ruga sa nu il lasi sa moara niciodata. Aminteste-Ti de copilul care se straduia sa se ingramadeasca in Raiul Tau… Aminteste-Ti, Bunule de acest copil si binecuvinteaza-l. Binecuvinteaza-l, Doamne, ca e inca atat de viu in inima mea.
Lasa-ma sa-Ti amintesc de acel tanar care a cazut de atatea ori, care Te-a uitat, Te-a pierdut. Aminteste-Ti, Doamne de acel tanar nepriceput care rataceste in trufia lui. Aminteste-Ti Doamne si de dorul lui tot… Aminteste-Ti de el, iarta-l si binecuvinteaza-l, Hristoase, ca e atat de viu in mine… Binecuvinteaza-l ca inaintea Ta isi pleaca fruntea tanara, … inaintea Ta, Vesnicule Doamne.
Binecuvinteaza, Doamne, anii care au trecut si binecuvinteaza anul pe care il deschizi astazi inaintea mea.
Ajuta, Doamne, tanarul si copilul din inima mea si da-i voie Bunule sa imbratiseze Piciorutele Tale. Da-i voie sa-si lipeasca obrazul de ele si ingaduie buzelor nevrednice sa le sarute…si cu mila Ta, miluieste-ma.AMIN

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu