LUMINA FAPTELOR BUNE

Blog ortodox spre zidire sufleteasca

DE CE NE ESTE DRAGA MAICA DOMNULUI

Mi-e draga Maica Domnului pentru duiosia ei. Uneori se raceste inima mea si uit cum trebuie sa o iubesc pe Maica Domnului. Ea insa, ma primeste ori de cate ori ma intorc. Trece cu vederea uitarea mea si ma primeste cu duiosie. Si duiosia ei ma face sa ma rusinez, ca nu o merit.Mi-e draga Maicuta Domnului pentru ca e pururea Fecioara. Si bucuria noastra e mare cand ne rugam ei laudandu-o pentru curatia sa.Mi-e draga ca e Nascatoare de Dumnezeu. Ma gandesc uneori cu cata dragoste si smerenie a primit ea pe Domnul Hristos in pantecelul ei, L-a nascut, L-a hranit, si a suferit odata cu El.Mi-e draga Maica Domnului pentru ca ea e ca o punte intre noi si Dumnezeu, dar si intre noi oamenii. De multe ori ea ma aduce aproape de cei dragi ai mei atunci cand sunt departe. Ne intalnim in rugaciune sub Sfantul ei Acoperamant.Mi-e draga Maica Domnului si ei ii multumesc pentru ca mereu mi-a fost ajutor in orice necaz.Mi-e draga Maica Domnului pentru ca mutandu-se la cer nu ne-a parasit pe noi. Ea se bucura in cer de atata cinste si lauda de la Ingeri si de la Sfinti, si cu toate acestea nu ne-a uitat pe noi cei de pe pamant. Si ne este alaturi in necazuri si in boala, si se roaga pentru mantuirea noastra.Mi-e draga Maica Domnului pentru ca e Maica blandului Dumnezeu si nimeni nu are Doamna mai buna si mai frumoasa, Maica mai curata si mai duioasa ca Maica lui Hristos,… ca Maica noastra.
Bucura-te ceea ce esti plina de dar Marie Domnul este cu tine.AMIN

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu