LUMINA FAPTELOR BUNE

Blog ortodox spre zidire sufleteasca

FARA CRACIUN


Fără să avem Crăciun
Nu ne-am bucura acum.
N-am fi an de an copii,
Moş Crăciun n-ar mai veni.
N-am trăi minunea sfântă,


Când colind inima cântă
Celui ce din Cer coboară
Şi se naşte din Fecioară.


Dacă n-am avea Crăciun
Cum ne-am mântui acum ?
El S-a coborât din a Sa mărire
S-aducă pe pământ pace şi bunăvoire.


Dar Crăciunul vine an de an,
Domnul îşi urmează al mântuirii plan.
Vine iar în peştera săracă
Şi Se naşte din Maica Preacurată.


Îngeri, oameni cântă împreună,
În miez de noapte colindele răsună
Steaua îşi urmează strălucitoare calea,
Păstoraşii aud de Sus chemarea.


Dacă n-ar mai fi Crăciun
Brazi nu am împodobi acum,
Inimi n-ar mai tresălta,
Lumea în întuneric ar umbla.


Dar El vine negreşit,
Cu magii de la răsărit,
Cu iubire vine iară,
Din Cerul Cel sfânt coboară.


Să-I cântăm colind pios,
Domnului Iisus Hristos.
Să-L rugăm, cu îndurare,
Ca şi-n peştera din suflet să coboare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu