LUMINA FAPTELOR BUNE

Blog ortodox spre zidire sufleteasca

RUGACIUNE PENTRU DUHOVNICUL TAU


Doamne Iisuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu,care pe desfranatul si pe talharul i-ai primit,primeste si rugaciunea mea pentru robul Tau duhovnicul meu(n.)ales de Tine sa poarte povara pacatelor mele in fata Ta,asa precum Tu porti povara lumii intregi in fata Tatalui Ceresc.Iarta-i toate greselile lui pentru dragostea si jertfa staruitoare,ca sa pun inceput bun de pocainta,eu oaia ratacita.Cerceteaza-l degraba si vezi nevoile lui.Vindeca-l de toata boala si de toata intinaciunea trupeasca si de slabiciunea firii celei cazute.Izbaveste-l de toti vrajmasii vazuti si navazuti,de tot raul si ispitele ce i-au venit pentru pacatele mele.Sporeste-i intelepciunea,indelunga-rabdare,,linistea,pacea si multumirea sufleteasca.Inmulteste-i puterea,sporeste-i blandetea si purtarea de grija si implineste toate cele de folos lui.Da-i minte luminata si pricepere sfanta care pogoara de la Tine,Imparatul Luminilor.Bine-sporeste in el Doamne si dararuieste-l sanatos,indelung in zile,drept invatand cuvantul adevarului Tau.Amin(metanie).Imparate Ceresc Mangaietorule deschide stavila cerului si ploaua peste duhovnicul meu (n.) belsug de har si bogata mila.Pogoara-te asupra lui,odinneste-te in el pururi si ravarsa peste el multimea indurarilor Tale.Amin.(metanie).Maica Domnului ,acopera cu ataotputernicul tau Acoperamant pe robul tau,duhovnicul meu,(n.) si roaga-te Bunului Dumnezeu sa-l miluiasca pentru rugaciunile tale.Izbaveste-l de toata ispita trupeasca si sufleteasca,curateste-l,tamaduieste-l,intareste-l si sanatate deplina daruieste-i.Amin(metanie).Cuvioase Parinte Siluane roaga-te Domnului sa miluiasca si sa mantuiasca pe duhovnicul meu(n.) pentru rugaciunile tale.(metanie).Cuvioase Arsenie cel Mare roaga-te Domnului sa miluiasca si sa mantuiasca pe duhovnicul meu(n.)pentru rugaciunile tale.(metanie).Cele noua puteri ceresti,Sf.Romani,Mucenici si Mucenite,Cuviosi si Cuvioase,rugati-va Domnului sa mantuiasca si sa miluiasca pe duhovnicul meu(n.)pentru rugaciunile voastre.(metanie).Amin.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu